середа, 29 вересня 2021 р.

 Доброго ранку.

Сьогодні 29 вересня 2021 року.

Нагадую, що 8 - А працює в системі ZOOM з 12:25 до 13:10, а

                8-Б з 14: 15 до 15:00.

Чекаю на відеозустріч.

Для тих, хто ( по відомим лише йому чи їй причині)не вийде на урок - додому:

повторити  п. 8, підготувати маршрут від школи додому з використанням топографічних позначень ( це для тих, хто не здав мені на протязі всього вересня), а нова

 тема уроку:Політична карта світу,її елементи.

по ній  додому п. 9, стор. 45, 48, 49 вивчити головне, вміти орієнтуватися по політичній катрі.


Виконану роботу надіслати мені на Viber чи електронну адресу. Чекаю лише до 3 жовтня.

До зустрічі.


ОЗ 7 клас

Тема уроку:

Принципи безпечної життєдіяльності.

«Потреба в безпеці є однією з базових людських потреб. Тому не дивно, що небезпечні ситуації викликають тривогу, страх, відчай. Вони бентежать, дратують, позбавляють сну та апетиту. Відчуття безпеки, навпаки, дуже приємне. Воно супроводжується задоволенням, спокоєм, розслабленням. Кожна людина має постійно дбати про свою безпеку, а для цього повинна володіти багатьма навичками безпечної життєдіяльності».

Наведіть приклади щоденних ризиків, екстремальних і надзвичайних ситуацій.

 Згадайте, що:

екстремальні — ситуації, в яких небезпека загрожує окремій людині або групі людей (пасажирам літака, туристичній групі);

• надзвичайні — ситуації, в яких існує загроза життю багатьох людей (населенню району, міста, країни).

На аркуші паперу, поділеному на частини, намалюйте по чотири небезпечні ситуації, в яких можуть опинитися ваші однолітки:

 1: у природному середовищі (несприятливі погодні умови, стихійні лиха...);

2: у техногенному середовищі (ДТП, пожежі...);

 3: у соціальному середовищі (крадіжки мобільних телефонів, бійки...).


Принципи безпечної життєдіяльності:

 Як ви думаєте, для чого люди вивчають небезпечні ситуації? (Щоб уникати їх і запобігати їм.)

 Якщо людина вже потрапила в складну ситуацію, що вона повинна робити? (Діяти так, щоб урятуватись.)

 Байка Езопа «Лев і Лисиця».

Лев постарів і не міг уже бігати, як раніше. Він заліз у печеру і прикинувся тяжкохворим. Звірі приходили відвідати його, а він їх хапав і з ’їдав. Уже багато звірів пропало. Аж ось одного разу прийшла до печери Лисиця і запитала Лева, як він почувається.

— Ой, зле мені, зле! — став бідкатися Лев, а потім спитав, чого це Лисиця не заходить.

А та у відповідь:

— Я б зайшла, та бачу, що до печери веде багато слідів, а з неї — жодного.

 Який принцип безпечної життєдіяльності вона ілюструє? 

 Які висновки ви можете з неї зробити?

 Види ризику:

Оскільки наше здоров’я — це фізичне, психічне і соціальне благополуччя,

розрізняють три види ризику:

• фізичний — пов’язаний із життям і фізичним здоров’ям людини (кататися на велосипеді без шолома, гратися на залізничній колії);

• психологічний — пов’язаний з упевненістю, гідністю, самоповагою

(провалитись на іспиті, не вступитися за того, кого ображають);

• соціальний — пов’язаний з авторитетом, популярністю, успіхом (посва­ритися з другом, порушити загальноприйнятні правила).

Розрізняють ризик виправданий і невиправданий. Розпочинаючи нову справу, беручи участь у конкурсі, спортивному змаганні, ми ризикуємо розчаруватись, утратити авторитет. Однак такий ризик є виправданим, адже недарма говорять: «Хто не ризикує, той не виграє». Іноді кажуть, що ризик — благородна справа. Це стосується випадків, коли людина ризикує собою заради інших (захищає слабших, рятує чиєсь життя).

Дехто має схильність до нерозумних вчинків — палить, вживає алкоголь, наркотики, агресивно поводиться або вчиняє протиправні дії. Така поведінка є невиправдано ризикованою. Зазвичай одні види ризикованої поведінки тягнуть за собою інші. Більшість кримінальних злочинів, ДТП, утоплень, нещасних випадків у побуті та на виробництві пов’язані з уживанням алкоголю і наркотиків.

Перегляньте мультик та проаналізуйте:

https://www.youtube.com/watch?v=Dh_8PNxAjuo


«Найпоширенішими небезпеками, які загрожують підліткам, є крадіжки мобільних телефонів. Іноді зловмисники, побачивши підлітка з мобільником, просять позичити його на хвилинку, щоб зателефонувати. Можуть навіть запропонувати гроші, мовляв, ось тобі за це 5 гривень. А потім кладуть телефон собі в кишеню і миттєво зникають». 

Запитання для обговорення: 

Чи траплялося щось подібне з вами чи вашими друзями? 

Як це сталося? 

Д.З. Опрацюйте матеріал з ваших підручників та дайте відповіді на запитання:

• Які найважливіші для вашої безпеки знання, уміння та особисті якості набути найлегше?

• Які найважче? Що треба для цього робити? (загартовувати волю, розвивати навички тощо).

Чекаю відпові. До зустрічі.





Немає коментарів:

Дописати коментар