понеділок, 30 березня 2020 р.



Дорогі діти!  Нам з вами , в цей нелегкий час, необхідно мобілізувати сили для боротьби з невидимим, але потужним ворогом, тому і я вас закликаю – дотримуйтесь вказівок медичних служб, не виходьте без нагальної потреби на вулицю, краще цей час приділіть автономному навчанню.
     В незвичних умовах розпочалась 4 чверть, але ми разом покажемо коронавірусу, що незважаючи ні на що - продовжуємо навчатися! Тому прошу вас звернути увагу на наступні теми:
ОЗ 5 клас
Опрацюйте теми: «Дитина в автономній ситуації», «Безпечне довкілля».

Дайте (усно) відповідь на питання:
-           чому виникають ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників?
-          Чи необхідна безпека надворі? ( назвіть місця підвищеної небезпеки,екстремальні ситуації
-          Як впливають наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини ( назвіть способи збереження природного середовища).
-          Що таке стихійне лихо? Які ти знаєш правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення.
Випишіть терміни. Користуйтеся зошитом з друкованою основою.

ОЗ 6 клас
Опрацюйте теми: «Безпека руху велосипедиста», «Поведінка в екстремальних ситуаціях».
Вивчіть :
-          елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху.
-          засоби безпеки велосипедиста.
-          правила дорожнього руху для велосипедистів.
-          правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді.
Згадайте:
-          Телефони аварійних служб.
-           Повідомлення для рятувальним службам.
-           Правила  взаємодії з рятувальниками.
-          Перша допомога при ураженні електричним струмом, попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП.
Запропонуйте свій дорожній знак ( намалюйте його в робочому зошиті).
Географія
6 клас
Розгляньте теми : «. Біосфера та ґрунти», «Природні комплекси».
Випишіть до робочого зошиту та вивчіть :
-          Будову біосфери.
-          Властивості ґрунтів.
-          Вплив господарської діяльності людини на ґрунтовий покрив, рослинність і тваринний світ суходолу та океану.
-          Природні комплекси Землі.
Знайдіть ці грунти в атласі.
В робочому зошиті складіть опис одного з природних комплексів ( за вибором).
 Для бажаючих : використовуючи додаткову літературу та Інтернет – ресурси з'ясуйте, в чому особливість природної зональності?

7 клас
Опрацюйте тему « Тихий океан» за планом:
1.     Географічне положення і рельєф дна Тихого океану.
2.     Клімат і води.
3.     Органічний світ і природні ресурси Тихого океану.
4.     Охорона природи океану.
5.     Острови в Тихому океані, їх походження і природні особливості.
6.     Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків.
Переконливо прошу  на к.к. позначити океани( знати їх та вміти показувати на карті).
Бажаючим : підготувати сканворд , ключове слово ОКЕАН.

8 клас
Опрацюйте тему : « Природні зони України».
Випишіть ландшафти своєї місцевості ( с. Новий Стародуб, с. Олімпіадівка), їх освоєння і використання.
Використовуючи  атлас , знайдіть та випишіть чи є  у світі ландшафти , що мають схожість з ландшафтами України.
 Класифікуйте їх  за фізико – географічним положенням.

9 клас
Розгляньте тему : «. Транспорт».
З'ясуйте:
-          його роль у національній економіці та формуванні світового господарства.
-          види транспорту, їхні переваги й недоліки.
Зробіть нотатки за наступним планом:
1.     Транспорт України , світу.
2.     Залізничний транспорт – основний вид транспорту України.
3.     Найважливіші автомагістралі України.
4.     Водні шляхи, найбільші морські та річкові порти України.
5.     Повітряний транспорт.
6.     Транспортні вузли. Міжнародні транспортні коридори на території України.
7.     Транспорт світу.
8.     Країни, що вирізняються високим рівнем розвитку мережі залізниць й автомобільних шляхів.
9.     Найбільші морські порти, їхній вплив на розміщення промисловості. Найбільші судноплавні річки світу.
10.                       Найбільші аеропорти світу.
11.                       Міжнародні транспортні коридори.
Вивчіть терміни!

10 клас
Опрацюйте тему: «Країни Африки. Австралія та країни Океанії»
Випишіть найбільші країни, історико-географічні особливості розвитку країн Африки, Австралії та Океанії;
Опишіть загальні риси ЕГП, населення, природно-ресурсного потенціалу країн регіонів;
Визначте особливості галузевої структури, територіальної організації господарства та роль країн Африки, Австралії та Океанії в світі;
Проаналізуйте особливості галузевої структури, територіальної організації господарства та роль країн Африки, Австралії та Океанії в світі;
Для бажаючих: розкрийте  роль провідних країн Африки на континенті та Австралії в Тихоокеанському регіоні.
 НЕЗАБУВАЙТЕ , що карантин  закінчиться  і прийде час  «здавати» карту!!!


11 клас
Відновіть в пам'яті транспортно-логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі як інфраструктурний каркас глобальної економіки.

Опрацюйте тему : «Політична географія та геополітика»

Запамятайте:
-           географічні складники політичної географії: географічний простір, території, географічні місця.
-          Політичні складники: політичні інституції, політичні відносини, «сила».

Підготуйте презентацію на тему:«Взаємозв’язок між національними та геополітичними інтересами держави» ( форма – довільна).

Бажаю успіху та міцного здоров'я!


Немає коментарів:

Дописати коментар