Добрий день.
Сьогодні 6 травня 2024 року.
Запрошую на урок географії та ЗБД учнів 6 класу.
Географія 6 клас
Тема: Урок-практикум.
Дослідження взаємозвязків у природному комплексі своєї місцевості.
План дослідження розміщений у вашому підручнику на стор. 231.
Результати дослідження чекаю до наступного уроку.
Домашнє завдання:
1. Опрацюйте матеріал п. 58.
2. Виконайте практичне заняття на стор. 231.
ЗБД 6 клас
Тема: Джерела допомоги.
Моделюваннявзаємодії з рятувальниками.
Якщо
сталася пожежа:
•
негайно залишити місце пожежі.
•
покликати на допомогу дорослих.
•
зателефонувати за номером 102: «У нас пожежа».
•
чітко повідомити адресу, своє прізвище.
Якщо в приміщенні відчувається запах
газу:
•
не вимикати світло чи електроприводи.
•
не запалювати сірники.
•
швидко вийти з квартири, можна відкрити вікно.
•
негайно повідомити дорослих.
•
зателефонувати за номером 104: «У нас витік газу».
•
чітко повідомити адресу, своє прізвище.
Якщо зламався кран, прорвало трубу і витікає
вода:
•
негайно повідомити батьків інших дорослих.
•
зателефонував в аварійну службу: «У нас прорвало трубу».
•
чітко повідомити адресу, своє прізвище.
Якщо ви поранилися, вам зле:
•
негайно повідомити батьків, або інших дорослих.
•
зателефонувати за номером 103.
•
чітко повідомити адресу, своє прізвище.
«У нас сталася пожежа», учень: «Телефонуй 101».
«У нас стався витік газу», учень: «Телефонуй 104» продовжіть....
Запам’ятайте, ці номери не можна набирати без потреби. Марно телефонувати за
цими номерами заборонено!
Моделювання.
Тема: Змоделюйте вашу співпрацю з різними рятувальними групами.
Використовуйте джерела основного матеріалу, мою для вас підбірку.
Виконайте в довільній формі до наступного уроку.
Домашнє завдання:
1. Опрацюйте відповідний матеріал вашого підручника та мою для вас підбірку.
2. Виконайте моделювання ( це може бути плакат, малюнок, схема тощо).
Немає коментарів:
Дописати коментар