четвер, 11 квітня 2024 р.

 Добрий день.

Сьогодні 12 квітня 2024 року.

Запрошую на урок ЗБД учнів 5 класів та на урок географії учнів 6 класу.

ЗБД 5 клас

Тема: Стихійні лиха.

Пропоную переглянути:

Самостійна робота.

Закінчити речення:

1.Ситуації, які загрожують життю багатьох людей та завдають збитків……(надзвичайні ситуації)

2. Землетруси, повені, буревії – це ……( стихійні лиха)

3. Тимчасове затоплення суходолу, внаслідок підйому води в природних водоймах…. ( повінь)

4. Потужний поривчастий вітер, що підхоплює і переносить різні предмети… (буревій)

5. Бурхливий, водний, грязьовий потік….. (селі)

6. Найстрашніше стихійне лихо на планеті…. (землетрус)

Вставити пропущені слова:

Якщо під час землетрусу ти перебуваєш на вулиці:

-        відійди на …. (відкрите місце);

-        не підходь до ….. ( будівель, мостів);

-        не повертайся ….. , (додому)поки землетрус не закінчився; (додому)

-        якщо ти знаходишся в автомобілі …..  з нього ; (вийди)

 Встановити відповідність

 

1)    Повені                                       а) вивезти людей з небезпечної місцевості;

2)    Землетруси                               б) намагатися не потрапити у воду;

3)    Евакуація                                 в) організоване вивезення людей

Дати розгорнуту відповідь

1.    Як діяти під час буревію: опишіть дії у вигляді синквейну.

 

Домашнє завдання:

1. Опрацювати п. 28 та мою для вас підбірку.

2. Виконати самостійну роботі  і НАДІСЛАТИ НА ПЕРЕВІРКУ СЬОГОДНІ І ЛИШЕ СЬОГОДНІ.

Географія 6 клас

Тема: Чому грунт називають " особливим природним тілом". Практична робота 6 та дослідження 11.


Перегляньте відеоматеріал та виконайте практичну роботу 6 . Завдання роботи розміщені на стор. 213 вашого нового підручника.

Дослідження 11.

Завдання :

1. Охарактеризуйте стихійні сміттєзвалища.

2.Чи є вони в нашій місцевості? Яке їх значення?

3. Чи забруднюють сміттєзвалища грунти? Як саме( приведіть приклади).

4. Висновок.

Домашнє завдання:

1. Опрацюйте п. 52 та мою для вас підбірку.

2. Виконайде практичну роботу і дослідження та принесіть на перевірку на наступний урок.













Немає коментарів:

Дописати коментар