6 жовтня 2021 року.
Запрошую до співпраці 7 класи ОЗ та 8 географія.
ОЗ 7 клас
Тема:Безпека пасажира. Небезпечні вантажі.
Чи знаєш ти, що...
Упродовж XX ст. кількість автотранспорту у світі невпинно зростала й у 2010 році досягла 1 мільярду одиниць. У 2035 році його буде вже 1,7 мільярдів одиниць.
Автомобілізація зробила неоціненний внесок у розвиток багатьох галузей промисловості, сільського господарства, зростання товарообігу між віддаленими територіями.
Однак автомобілізація має й негативні наслідки. Зростає інтенсивність автомобільного руху, кількість аварій, збільшення чисельності автомобільного парку випереджає розвиток дорожньої мережі та автостоянок, погіршується екологічна ситуація.
1. Які існують види легкових автомобілів..........................................?
2. Які ви знаєте види вантажних автомобілів .......................................?
3. За допомогою мал. 10 назвіть негативні наслідки автомобілізації.
У сучасних легкових автомобілях салони добре захищені. Однак автомобілі рухаються з такими швидкостями, що поїздки не можуть бути абсолютно безпечними. У багатьох ситуаціях життя пасажирів залежить від досвіду і майстерності водія і від їхньої розважливої поведінки.
Наприклад, автомобіль, що рухається зі швидкістю 72 км /год, за 1 секунду долає 20 м шляху. Отже, водій має сконцентрувати свою увагу на дорожній ситуації, на рухові інших автомобілів і пішоходів.
Не можна відволікати водія розмовами і проханнями, оскільки це може призвести до того, що він вчасно не помітить небезпеку, і поїздка закінчиться трагічно. Не менш важливим є правильне використання захисних засобів — пасів безпеки і підголівників.
Запитання для обговорення:
- Для чого потрібні паси безпеки, яку основну функцію вони виконують?
- Як їх розташовують, застібають, звільняють і регулюють?
- Яку частину тіла захищають підголівники?
- Як відрегулювати висоту підголівника?
- Які частини тіла захищають подушки безпеки?
- Як діє подушка безпеки?
- Як позначають вантажний автомобіль, який перевозить людей?
• Як мають сидіти пасажири у кузові вантажівки щодо напрямку руху?
• Як треба поводитися поряд з автомобілем, який перевозить небезпечний вантаж або вантаж, що виступає?
• Як слід діяти, коли автомобіль, що перевозить небезпечний вантаж, потрапив у ДТП?
Перегляньте і поміркуйте:
https://www.youtube.com/watch?v=bB6kWGsk-g8
https://www.youtube.com/watch?v=d2EPPY_nXlw
Висновки: не можна переходити дорогу перед автомобілем, який перевозить небезпечний вантаж або вантаж, що виступає. Краще зачекати, поки він проїде.
Якщо ти став свідком аварії, автомобіля, що перевозить небезпечний вантаж, треба якнайшвидше бігти від місця аварії і попередити про це перехожих.
Домашнє завдання :
Опрацювати п. 6, аналіз мал. 10, стор. 35 - закінчіть речення.
Щиро дякую тим учням, що активно приймають участь в дистанційному навчанні.
Ви супер!!!!!!
До зустрічі.
Географія
8 клас
Тема:ЕГП України.
Пригадайте:
Якими бувають країни за формами правління та формами територіального устрою?
З яких елементів складається територія держав?
Що таке фізико-географічне положення?
Що таке економіко-географічне положення? Перегляньте відео та пригадайте особливості ЕГП України https://www.youtube.com/watch?v=lP0RAbA2NLM
Географічне положення – одне із основних понять географічної науки. Це складне й багатогранне поняття. Воно завжди індивідуалізує географічний об’єкт, підкреслює його унікальність. Надзвичайно важливими для економічного розвитку країни є її відносини із сусідами. Від цих країн залежить її територіальна цілісність, непорушність кордонів, можливість взаємодії із зовнішнім світом. Для України, яка інтегрується в європейське співтовариство, транскордонне співробітництво відіграє дуже важливу роль. Давайте дізнаємося докладніше про територію нашої держави та її політико-географічне положення.
Адміністративно-територіальний устрій – поділ території на окремі частини – адміністративні одиниці, залежно від якого створюються та діють органи державної влади та місцевого самоврядування.
Адміністративна одиниця – частина території країни, що має місцеве управління.
Д.З.
п. 9,10
завдання 4 письмово
терміни
!!!!!!!!!!!!!!!!! Для тих, хто не приймав участі в ZOOM, також:
1. Виконайте тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/ukra-nska-derzhava-159919.html
2. *Проведіть дослідження (за бажанням) «Гельсінські угоди (Заключний акт наради з безпеки і співробітництва в Європі) – програма дій для будівництва єдиної, мирної, демократичної Європи»
До наступних зустрічей на «дистанційному» уроці!
Будьте здорові! Бережіть себе!
Немає коментарів:
Дописати коментар