неділя, 3 грудня 2023 р.

 Добрий день.

Сьогодні 4 грудня 2023 року.

Запрошую на урок географії учнів 7, 8 та 11-Б класів.

Географія 7 клас

Тема: Води суходолу Південної Амарики. Практична робота №5"в".

Пропоную переглянути:





 Практична робота №5"в".

Тема:Позначення на контурній карті географічних об’єктів Південної Америки.

Завдання 1. На контурній карті позначте крайні точки Південної Америки та підпишіть їх назви. Визначте географічні координати крайніх точок:

а) мис Галлінас - __________________________________________________

б) мис Фроуерд - __________________________________________________

в) мис Кабу-Бранку - _______________________________________________

г) мис Паріньяс - ___________________________________________________

Завдання 2На контурній карті зазначте назви основних географічних об’єктів материка:

а) море – Карибське;

затока – Ла-Плата;

протоки – Магелланова, Дрейка;

острови – Вогняна Земля, Фолклендські;

б) рівнини: Амазонська, Оринокська, Ла-Платська – низовини, Гвіанське і Бразильське – плоскогір’я;

гори – Анди (г. Аконкагуа);

вулкани – Сан-Педро, Котопахі;

в) річки – Амазонка, Парана, Ориноко;

водоспади – Анхель, Ігуасу;

озера – Тітікака, Маракайбо;

пустеля – Атакама.

Завдання 3. Укажіть закономірності в розміщенні основних географічних об’єктів Південної Америки.

1.    Завдання 4. Відомо, що Південна Америка багата на світові географічні об’єкти-рекордсмени.

Закінчіть речення і визначте географічні об’єкти Південної Америки, що є світовими рекордсменами. Скористайся словами-підказками

1.    Найдовша гірська система світу … .

2.    Найдовша річка світу … .

3.    Найвищий водоспад світу … .

4.    Найменша пташка, що мешкає у вологих екваторіальних лісах Південної Америки … 

5.    Найвисокогірніше  озеро … .

6.    Найширший водоспад світу … .

7.    Найширша протока світу … .

8.    Найдовша змія світу … .

9.    Найбільша рівнина світу … .

10.Найвологіший материк … .

Завдання 5. Висновок.


Відповіді чекаю до наступного уроку географії.


Географія 8 клас

Тема:Тематична робота за темою "Тектонічна та геологічна будова, мінеральні ресурси".

Заходимо за посиланням на онлайн - тести і виконуємо. Відповіді чекаю до кінця ЦЬОГО уроку.

https://naurok.com.ua/test/start/1141782


Географія 11 клас

Тема: Тропосфера. Практична робота №5.

Пропоную переглянути:




Практична робота №5.

Тема:Визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Завдання:

1. За даними власних спостережень побудуйте графіки ходу температури повітря за кілька місяців (лініями різного кольору).

Для побудови графіка температур задамо таблицю.


День

Січень, °С

Березень, °С

Липень, °С

1

-6

8

26

2

-12

3

22

3

-13

4

26

4

-10

7

28

5

-8

5

28

6

-7

4

26

7

-4

6

28

8

-2

9

27

9

-2

13

26

10

2

15

22

11

3

14

17

12

6

11

20

13

4

5

23

14

0

6

23

15

2

7

23

16

2

11

24

День

Січень, °С

Березень, °С

Липень, °С

17

3

8

26

18

0

7

24

19

4

9

24

20

0

10

27

21

-8

11

28

22

2

8

27

23

2

4

28

24

3

12

26

25

7

14

27

26

4

13

28

27

-1

14

23

28

-8

15

23

29

-6

3

26

30

-5

8

24

31

-2

8

25


2. Визачте середню температуру січня, березня, липня. Позначте їх окремим кольором:


Місяць

Колір лінії

 січень

 

 березень

 

 липень

 


3. Місяць, у якому була найвища температура повітря та її величина у градусах:________

4. Місяць, у якому була найнижча температура повітря та її величина у градусах:_______

5. За даними таблиці, побудуйте діаграму опадів за рік:

 Середньомісячна кількість   опадів у мм : 


Січень

38

Лютий

37

Березень

43

Квітень

49

Травень

56

Червень

80

Липень

76

Серпень

61

Вересень

49

Жовтень

44

Листопад

47

Грудень

42

6. За даними власних спостережень хмарності за один місяць (на вибір).

7. За даними календаря погоди поаналізуйте розу вітрів за один місяць. Для цього запишіть в таблицю кількість днів, коли був вітер певного напряму. Відзначте на лінії певного напряму кількість днів і зафарбуйте отриманий восьмикутник.

Напрям вітру

Пн.

Пн.-сх.

Сх.

Пд.-сх.

Пд.

Пд.-зх.

Зх.

Пн.-зх.

Кількість днів:



8. Уважно розгляньте розу вітрів та запишіть:

а. напрям вітрів, який переважав цього місяця;

б. напрям вітрів, якого було найменше число днів.

9. За даними власних спостережень та аналізом показників погоди у завданнях 2 та 7, вкажіть, яку погоду приносять переважаючі вітри у нашій місцевості. 

10. Висновок.

Відповіді чекаю до наступного уроку географії.

Немає коментарів:

Дописати коментар