Добрий день.
Сьогодні 4 грудня 2023 року.
Запрошую на урок географії учнів 7, 8 та 11-Б класів.
Географія 7 клас
Тема: Води суходолу Південної Амарики. Практична робота №5"в".
Пропоную переглянути:
Практична робота №5"в".
Тема:Позначення на контурній карті географічних об’єктів Південної Америки.
Завдання 1. На контурній карті позначте крайні точки Південної Америки та підпишіть їх назви. Визначте географічні координати крайніх точок:
а) мис Галлінас - __________________________________________________
б) мис Фроуерд - __________________________________________________
в) мис Кабу-Бранку - _______________________________________________
г) мис Паріньяс - ___________________________________________________
Завдання 2. На контурній карті зазначте назви основних географічних об’єктів материка:
а) море – Карибське;
затока – Ла-Плата;
протоки – Магелланова, Дрейка;
острови – Вогняна Земля, Фолклендські;
б) рівнини: Амазонська, Оринокська, Ла-Платська – низовини, Гвіанське і Бразильське – плоскогір’я;
гори – Анди (г. Аконкагуа);
вулкани – Сан-Педро, Котопахі;
в) річки – Амазонка, Парана, Ориноко;
водоспади – Анхель, Ігуасу;
озера – Тітікака, Маракайбо;
пустеля – Атакама.
Завдання 3. Укажіть закономірності в розміщенні основних географічних об’єктів Південної Америки.
1. Завдання 4. Відомо, що Південна Америка багата на світові географічні об’єкти-рекордсмени.
Закінчіть речення і визначте географічні об’єкти Південної Америки, що є світовими рекордсменами. Скористайся словами-підказками
1. Найдовша гірська система світу … .
2. Найдовша річка світу … .
3. Найвищий водоспад світу … .
4. Найменша пташка, що мешкає у вологих екваторіальних лісах Південної Америки …
5. Найвисокогірніше озеро … .
6. Найширший водоспад світу … .
7. Найширша протока світу … .
8. Найдовша змія світу … .
9. Найбільша рівнина світу … .
10.Найвологіший материк … .
Завдання 5. Висновок.
Відповіді чекаю до наступного уроку географії.
Географія 8 клас
Тема:Тематична робота за темою "Тектонічна та геологічна будова, мінеральні ресурси".
Заходимо за посиланням на онлайн - тести і виконуємо. Відповіді чекаю до кінця ЦЬОГО уроку.
https://naurok.com.ua/test/start/1141782
Географія 11 клас
Тема: Тропосфера. Практична робота №5.
Пропоную переглянути:
Практична робота №5.
Тема:Визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.
Завдання:
1. За даними власних спостережень побудуйте графіки ходу температури повітря за кілька місяців (лініями різного кольору).
Для побудови графіка температур задамо таблицю.
День | Січень, °С | Березень, °С | Липень, °С |
1 | -6 | 8 | 26 |
2 | -12 | 3 | 22 |
3 | -13 | 4 | 26 |
4 | -10 | 7 | 28 |
5 | -8 | 5 | 28 |
6 | -7 | 4 | 26 |
7 | -4 | 6 | 28 |
8 | -2 | 9 | 27 |
9 | -2 | 13 | 26 |
10 | 2 | 15 | 22 |
11 | 3 | 14 | 17 |
12 | 6 | 11 | 20 |
13 | 4 | 5 | 23 |
14 | 0 | 6 | 23 |
15 | 2 | 7 | 23 |
16 | 2 | 11 | 24 |
День | Січень, °С | Березень, °С | Липень, °С |
17 | 3 | 8 | 26 |
18 | 0 | 7 | 24 |
19 | 4 | 9 | 24 |
20 | 0 | 10 | 27 |
21 | -8 | 11 | 28 |
22 | 2 | 8 | 27 |
23 | 2 | 4 | 28 |
24 | 3 | 12 | 26 |
25 | 7 | 14 | 27 |
26 | 4 | 13 | 28 |
27 | -1 | 14 | 23 |
28 | -8 | 15 | 23 |
29 | -6 | 3 | 26 |
30 | -5 | 8 | 24 |
31 | -2 | 8 | 25 |
2. Визачте середню температуру січня, березня, липня. Позначте їх окремим кольором:
Місяць | Колір лінії |
січень |
|
березень |
|
липень |
|
3. Місяць, у якому була найвища температура повітря та її величина у градусах:________
4. Місяць, у якому була найнижча температура повітря та її величина у градусах:_______
5. За даними таблиці, побудуйте діаграму опадів за рік:
Середньомісячна кількість опадів у мм :
Січень | 38 |
Лютий | 37 |
Березень | 43 |
Квітень | 49 |
Травень | 56 |
Червень | 80 |
Липень | 76 |
Серпень | 61 |
Вересень | 49 |
Жовтень | 44 |
Листопад | 47 |
Грудень | 42 |
6. За даними власних спостережень хмарності за один місяць (на вибір).
7. За даними календаря погоди поаналізуйте розу вітрів за один місяць. Для цього запишіть в таблицю кількість днів, коли був вітер певного напряму. Відзначте на лінії певного напряму кількість днів і зафарбуйте отриманий восьмикутник.
Напрям вітру | Пн. | Пн.-сх. | Сх. | Пд.-сх. | Пд. | Пд.-зх. | Зх. | Пн.-зх. |
Кількість днів: |
8. Уважно розгляньте розу вітрів та запишіть:
а. напрям вітрів, який переважав цього місяця;
б. напрям вітрів, якого було найменше число днів.
9. За даними власних спостережень та аналізом показників погоди у завданнях 2 та 7, вкажіть, яку погоду приносять переважаючі вітри у нашій місцевості.
10. Висновок.
Відповіді чекаю до наступного уроку географії.
Немає коментарів:
Дописати коментар