Добрий день.
Сьогодні 19 грудня 2023 року.
Запрошую на урок ОЗ учнів 7 класу та на урок географії учнів 9 - 10 класів.
ОЗ 7 клас
Узагальнення з теми " Фізична складова здоров'я".
1. Від чого залежить наше здоров’я:
А стану довкілля В ризиків
Б медицини Г благополуччя
2. Переваги здорового способу життя:
А раціональне харчування В доглянуте волосся
Б повноцінний відпочинок Г міцний імунітет
3. Життєві принципи, сприятливі для здоров’я:
А принцип керманича В принцип пасажира
Б принцип "бери і давай" Г принцип філософії
4. Бактеріальні інфекції:
А туберкульоз В сальмонельоз
Б ВІЛ-інфекції Г вітряна віспа
5. Захисні засоби для пасажирів легкового автомобіля:
А підголівники В вітрове скло
Б подушки безпеки Г спинка задніх сидінь
6. Первинні засоби пожежогасіння:
А пожежні крани В вода
Б глина Г вогнегасники
7. Дайте визначення поняття:
Життєві навички —
8. Вкажіть правильні твердження:
А існують загальні принципи безпечної життєдіяльності, які можна звести до формули: "уникати, запобігати, діяти."
Б із зростанням інтенсивності автомобільного руху зменшується кількість аварій, покращується екологічна ситуація.
В основні причини хвороб — інфекції, переохолодження, перегрівання, неправильне харчування, малорухливий спосіб життя, шкідливі звички.
Г ДТП — це подія, що сталася під час руху транспортного засобу, внаслідок якої загинули або поранені люди чи заподіяно матеріальних збитків.
9. Знайдіть відповідність між термінами та їхніми визначеннями:
Термін | Визначення |
1.хвороба | А процес, що локалізує інфекцію в зоні проникнення й обмежовує її поширення в організмі |
2. звичка | Б не тільки відсутність хвороб, а й стан повного фізичного, психічного і соціального благополуччя |
3. запалення | В спосіб поводитися, не замислюючись, що як і чому ти робиш |
4. здоров’я | Г порушення життєдіяльності організму внаслідок дії факторів ураження |
10. Назвіть правила здорового способу життя.
11. Назвіть стадії пожежі.
12. Охарактеризуйте шляхи зараження і бар’єри на шляху інфекції. Розкажіть свої дії щодо запобігання епідемії грипу.
Надіслати сьогодні.
Географія 9 клас
Тематична робота по темі " Сільське господарство".
1. Визначте, які ресурси мають найбільший вплив на розвиток та розміщення господарства:
А. Земельні, транспортні, водні ресурси;
Б. Земельні, агрокліматичні, водні ресурси;
В. Наукові, водні, земельні ресурси;
Г. агрокліматичні, працересурсні, водні ресурси.
2. Вкажіть агропромислову зону, де галузями сільськогосподарської спеціалізації є птахівництво, вирощування сої та зеленого корму:
А. Карпатська;
Б. Поліська;
В. Степова;
Г. Лісостепова.
3. По збору якої культури перше місце займає Дніпропетровська область?
А. Соняшник;
Б. Озима пшениця;
В. Льон;
Г. Просо.
4. Вкажіть зону, де найбільш сприятливі умови вирощування для цукрового буряку:
А. Степова;
Б. Лісостепова;
В. Поліська;
Г. Помірна.
5. Який вид тваринництва поширений у степовій зоні півдня України та Карпат:
А. Птахівництво;
Б. Свинарство;
В. Вівчарство;
Г. Скотарство.
6. Вказати, де саме зосереджені основні лісові ресурси Землі:
А. Бразилія, Малайзія, Індонезія;
Б. Швеція, Канада, Суринам;
В. Фінляндія, Еквадор, Росія;
Г. Росія, Бразилія, Канада.
7. Встановіть відповідність між сільськогосподарськими культурами та зонами, де їх вирощують:
1. Льон-довгунець;
2. Соя;
3. Кукурудза;
А. Степова;
Б. Поліська;
В. Лісостепова.
8. Встановіть відповідність між сільськогосподарськими культурами та їх найбільшими виробниками:
1. Кукурудза;
2. Чай;
3. Бавовник.
А. Бразилія, Колумбія, Індія, В’єтнам;
Б. Індія, Китай, Шрі-Ланка, Кенія;
В. США, Китай, Бразилія, Україна;
Г. Китай, Індія, США, Пакистан; Узбекистан.
9. Дати визначення поняттям:
Сільське господарство – це…
Лісозабезпеченість- це …
10. Розрахувати лісозабезпеченість населення Канади, якщо лісистість становить 4,9 млн. га, а чисельність населення – 38,01 млн. осіб.
11. Назвати негативні наслідки продажу землі.
12. Складіть характеристику степової сільськогосподарської зони України за планом:
А) Географічне положення;
Б) Природні умови;
В) Сільськогосподарська спеціалізація.
Відповіді чекаю ЛИШЕ СЬОГОДНІ.
Географія 10 клас.
Тема уроку: Особливості економіки Індії. Дослідження 12.
Пропоную переглянути:
Пригадаємо:
Площа:3,3 млн км2
Населення:1 156 898 000 (2010)
Столиця:Нью-Делі
Офіційна назва:Республіка Індія
Державний устрій:парламентська федеративна республіка
Законодавчій орган:двопалатний парламент (складається з ради штатів і Народної асамблеї)
Глава держави:президент (обирається на 5 років)
Адміністративний устрій:федерація, що складається з 28 штатів і 7 союзних територій
Поширені релігії: індуїзм, мусульманство
Член ООН, Британської Співдружності
Державне свято:День незалежності (15 серпня 1947), День республіки (26 січня 1950 – День прийняття конституції)
На підставі отриманої інформації, переходимо до виконання дослідницької роботи.
Дослідження 12.
Тема: " Коридори зростання " в Індії.
Завдання:
1. Назвіть і порівняйте домінуючі складники первинного, вторинного та третинного секторів економіки Індії з однією з країн Азії.
2. Складіть комплексну економіко - географічну характеристику Індії.
3. Порівняйте чинники міжнародної спеціалізації Індії та Китаю.
4. Поясніть особливості розміщення основних центрів обробної промисловості Індії.
5. Охарактеризуйте структуру імпорту товарів і послуг країни за допомогою ілюстрацій.
6. Спрогнозуйте перспективи взаємовигідного співробітництва України та Індії.
7. Зробіть висновки про причини нерівномірності економічного розвитку окремих районів на прикладі Індії.
Роботу чекаю до наступного уроку.
Нагадую, що 26 грудня - контрольна робота за 1 семестр. Рекомендую підготуватися.
Немає коментарів:
Дописати коментар