Доброго дня.
Сьогодні 25 лютого 2025 року.
Запрошую на урок ЗБД учнів 5-6 класів та на урок географії учнів 6 класів.
ЗБД 5 клас
Тема: Спілкуємося з дорослими.
Міні-проект.
Пропоную переглянути:
Завдання:
1. ЗАВЖДИ ВАЖЛИВО ЗНАТИ, ВІД КОГО МОЖНА ОТРИМАТИ ПОРАДУ ЧИ ДОПОМОГУ В РІЗНИХ ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЯХ. З’ясуйте, до кого можна звернутися по допомогу в родині, у школі, у спортивній секції.
2.Поміркуйте, до кого з дорослих ви можете звернутися по допомогу.
3.Створіть своє «Коло підтримки».
4. Змоделюйте звернення до батьків/опікунів, учителів, психологів.
5. Візьміть інтерв’ю в кожного члена родини за таким планом:
• Де ви навчалися?
• Скільки років довелося вчитися, щоб здобути професію ?
• Скільки часу ви витрачаєте на роботу?
• Чого ви очікуєте від нас - ваших дітей?
• Чим ми можемо вам допомогти?
• Чим ви цікавитеся поза основною роботою?
6. Висновок.
Роботу викогайте до наступного уроку.
ЗБД 6 клас
Тема: Спілкуємося з однолітками. Дослідження.
Завдання:
1. ВПЛИВИ ОДНОЛІТКІВ На наші рішення і поведінку.
2. ВПЛИВИ ОДНОЛІТКІВ примушують своїх друзів до шкідливих вчинків, наприклад брехати, прогулювати уроки або навіть курити, когось побити, щось украсти. Опишіть ваше ставлення до такиї " друзів".
3. СПОСОБИ МАНІПУЛЯЦІЙ, щоб змусити інших зробити те, чого вони не хочуть. Як вийти з цього ? Чи потрібно уникати таких людей і чому?
4. СПОСОБИ МАНІПУЛЯЦІЙ:
1. Лестощі: підлещуватися, домагаючись свого («Ти такий кльовий/така кльова, з тобою завжди так весело»).
2. Наводити брехливі або псевдонаукові аргументи: наприклад, що алкоголь у невеликих кількостях корисний для здоров'я.
3. Спокушати обіцянкою популярності: наприклад, коли в новій компанії попереджують, що не варто відмовлятися від будь-яких пропозицій, якщо хочете, щоб вас запросили наступного разу.
4. Погрожувати відлученням: «З такими ніхто не приятелює», «Приєднуйся або йди геть».
5. Умовляти: постійно канючити («Ну чого ти, ніхто ж не дізнається»).
6. Робити з вас винного: «Ти ж не псуватимеш мені свято?»
Напишіть свої враження до кожного з типів маніпуляції.
7. Висновок.
Роботу викогайте до наступного уроку.
Географія 6 клас
Тема: Як "працюють" та " живляться" річки.
Річки живляться опадами, дощовою водою, талими сніговими, льодовиковими та підземними водами. Регулярні зміни рівня води в річці протягом року називається водним режимом річки. Складовими режиму річки є повінь, межень, паводок.
а) взаємозв’язок режиму річки з кліматичними умовами території, якою вона протікає;
б) з’ясування особливостей режиму річок України.
Режим річки – це зміна рівня води в річці протягом року.
- Повінь – найвищий рівень води в річці, викликаний основним джерелом живлення в один і той самий час (більшість річок України повноводні навесні під час танення снігу).
- Межень – період найнижчого рівня води в річці.
- Паводок – раптове короткочасне підвищення рівня води в річці. Вони трапляються будь-якої пори року після випадання сильних дощів або відлиг (річки Карпат).
- Льодостав – період нерухомого льодового покриву на річці (зима).
- Льодохід – рух крижин і крижаних полів на річках під дією течії чи вітру.
Річки постійно поповнюють свої водні запаси за рахунок живлення. Залежно від пори року та клімату річка поповнює воду з одного чи кількох джерел живлення.
Річки мають різний режим, що, як і живлення, багато в чому залежить від клімату території, на якій знаходиться річковий басейн. Рясні дощі або сніготанення можуть спричинити катастрофічні повені, паводки.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати текст параграфа 42.
2. Описати режим річки, що протікає у нашій1 місцевості.
3. Скласти асоціативний ланцюжок (живлення – режим – пора року)
Дощове – … – … (повінь, паводок – літо, осінь)
Снігове – … – … (паводок – весна)
Льодовикове – … – … (паводок – літо)
Підземне – …– … (цілий рік – зима)
4. Складіть порівняльну характеристику річок (Дунаю та Волґи, Обі та Конґо, Хуанхе та Нілу, Амазонки та Парани).
Немає коментарів:
Дописати коментар