понеділок, 24 лютого 2025 р.

 Доброго дня.

Сьогодні 25 лютого 2025 року.

Запрошую на урок ЗБД учнів 5-6 класів та на урок географії учнів 6 класів.

ЗБД 5 клас

Тема: Спілкуємося з дорослими. 

Міні-проект.

Пропоную переглянути:


Міні-проект на тему " Спілкування з дорослими".

Завдання:

1. ЗАВЖДИ ВАЖЛИВО ЗНАТИ, ВІД КОГО МОЖНА ОТРИМАТИ ПОРАДУ ЧИ ДОПОМОГУ В РІЗНИХ ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЯХ.  З’ясуйте, до кого  можна звернутися по допомогу в родині, у школі, у спортивній секції.

2.Поміркуйте, до кого з дорослих ви можете звернутися по допомогу. 

3.Створіть своє «Коло підтримки».

4. Змоделюйте звернення до батьків/опікунів, учителів, психологів.

5. Візьміть інтерв’ю в кожного члена родини за таким планом:

• Де ви навчалися?

• Скільки років довелося вчитися, щоб здобути професію ?

• Скільки часу ви витрачаєте на  роботу?

• Чого ви очікуєте від нас - ваших дітей?

• Чим ми можемо вам допомогти?

Чим ви цікавитеся поза основною роботою?

6. Висновок.

Роботу викогайте до наступного уроку.


ЗБД 6 клас

Тема: Спілкуємося з однолітками. Дослідження.

Завдання:

1. ВПЛИВИ ОДНОЛІТКІВ На наші рішення і поведінку.

2. ВПЛИВИ ОДНОЛІТКІВ  примушують своїх друзів до шкідливих вчинків, наприклад брехати, прогулювати уроки або навіть курити, когось побити, щось украсти. Опишіть ваше ставлення до такиї " друзів".

3. СПОСОБИ МАНІПУЛЯЦІЙ, щоб змусити інших зробити те, чого вони не хочуть. Як вийти з цього ? Чи потрібно уникати таких людей і чому?

4. СПОСОБИ МАНІПУЛЯЦІЙ:

1. Лестощі: підлещуватися, домагаючись свого («Ти такий кльовий/така кльова, з тобою завжди так весело»).

2. Наводити брехливі або псевдонаукові аргументи: наприклад, що алкоголь у невеликих кількостях корисний для здоров'я.

3. Спокушати обіцянкою популярності: наприклад, коли в новій компанії попереджують, що не варто відмовлятися від будь-яких пропозицій, якщо хочете, щоб вас запросили наступного разу.

4. Погрожувати відлученням: «З такими ніхто не приятелює», «Приєднуйся або йди геть».

5. Умовляти: постійно канючити («Ну чого ти, ніхто ж не дізнається»).

6. Робити з вас винного: «Ти ж не псуватимеш мені свято?»

Напишіть свої враження до кожного з типів маніпуляції.

7. Висновок.

Роботу викогайте до наступного уроку.


Географія 6 клас

Тема: Як "працюють" та " живляться" річки. 

Річки живляться опадами, дощовою водою, талими сніговими, льодовиковими та підземними водами. Регулярні зміни рівня води в річці протягом року називається водним режимом річки. Складовими режиму річки є повінь, межень, паводок.

Пропоную переглянути:



Режим річок:

а) взаємозв’язок режиму річки з кліматичними умовами території, якою вона протікає;

б) з’ясування особливостей режиму річок України.

Режим річки – це зміна рівня води в річці протягом року.

  • Повінь – найвищий рівень води в річці, викликаний основним джерелом живлення в один і той самий час (більшість річок України повноводні навесні під час танення снігу).
  • Межень – період найнижчого рівня води в річці.
  • Паводок – раптове короткочасне підвищення рівня води в річці. Вони трапляються будь-якої пори року після випадання сильних дощів або відлиг (річки Карпат).
  • Льодостав – період нерухомого льодового покриву на річці (зима).
  • Льодохід – рух крижин і крижаних полів на річках під дією течії чи вітру.

Річки постійно поповнюють свої водні запаси за рахунок живлення. Залежно від пори року та клімату річка поповнює воду з одного чи кількох джерел живлення.

Річки мають різний режим, що, як і живлення, багато в чому залежить від клімату території, на якій знаходиться річковий басейн. Рясні дощі або сніготанення можуть спричинити катастрофічні повені, паводки.


Домашнє завдання:

1.  Опрацювати текст параграфа 42.

2.  Описати режим річки, що протікає у нашій1  місцевості.

3. Скласти асоціативний ланцюжок (живлення – режим – пора року)
Дощове – … – … (повінь, паводок – літо, осінь)
Снігове – … – … (паводок – весна)
Льодовикове – … – … (паводок – літо)
Підземне – …– … (цілий рік – зима)

4.  Складіть порівняльну характеристику річок (Дунаю та Волґи, Обі та Конґо, Хуанхе та Нілу, Амазонки та Парани).















Немає коментарів:

Дописати коментар