Добрий день.
Сьогодні 19 лютого 2024 року.
Запрошую на урок ЗБД та географії учнів 6 класу.
ЗБД 6 клас
Тема: Стосунки і здоров’я .
Пропоную переглянути:
Усім людям потрібне спілкування, так розпорядилася природа. Недаремно, караючи людину, його ізолюють від інших. І далеко не всі людські цінності можуть порівнятися з такою цінністю як можливість спілкуватися з розумними, близькими тобі по духу і поглядам людьми.
Вірно говорять, що найбільша розкіш, існуюча в людському суспільстві, - це розкіш спілкування.
Види спілкування:
- з реальною людиною;
- з уявним партнером;
- з речами; (наприклад, «Казка про сплячу царівну і сім богатирів»)
- з тваринами; (наприклад, «Альоша Попович і Тугарин змій»)
- з природою; (наприклад, «Казка про сплячу царівну і сім багатирів»)
- культурне спілкування – «обмін культур».
Спілкування може бути:
- ділове (учитель - учень; начальник - підлеглий і т. д.);
- особистісне (родичі, друзі, вороги, знайомі, приятелі).
Головним засобом спілкування в людському суспільстві є наша мова.
Засоби комунікації
- Мережа Інтернет – це захоплюючий світ віртуального спілкування, де люди можуть спілкуватися, знаходячись на різних континентах.
Засоби комунікації:
1. електронна пошта;
2. всілякі форуми, чати, блоги, месенджери;
3. Інтернет-журнали і газети тощо
Економія коштів і часу є важливою причиною того, що Інтернет тепер займає величезну частину в нашому житті. У мережевому співтоваристві, яке найактивніше використовує різноманітні варіанти спілкування, складаються особливі правила етикету, правила поведінка, які прийнято виконувати.
Жодна людина не може обійтися без жестикуляції під час розмови. Учені вважають, що в процесі спілкування тільки 7 % інформації передається вербально, близько 38 % інформації ми отримуємо за допомогою інтонації, інші 55 % через вираз обличчя, пози, жести і погляди.
Деяким людям буває просто мало слів, щоб виразити свої думки і особливо почуття, які їх переповнюють, тому вони використовують активну жестикуляцію. Найстриманіші в розмові це фіни (1 жест на годину), а найбільш імпульсивні - мексиканці і французи (180 і 120 жестів на годину відповідно). Італійці тільки на третьому місці (до 80 жестів на годину).
Домашнє завдання:
1. Опрацюйте п.18 та мою для вас підбірку.
2. Випишіть та вивчіть терміни.
Географія 6 клас
Тема: На що багатий Світовий океан та як людина використовує ці багацтва.
Дослідження 6.
Пропоную переглянути:
Дослідження 6.
Тема: Позначення на к.к.
Завдання 1.
• океанів - Тихий, Атлантичний, Індійський, Північний Льодовитий;
• морів - Чорне, Азовське, Середземне, Червоне, Балтійське; заток - Біскайська, Бенгальська, Мексиканська, Гвінейська;
• проток - Керченська, Гібралтарська, Магелланова, Берингова, Дрейка;
• півостровів - Кримський, Аравійський, Скандинавський, Індостан, Лабрадор, Сомалі;
• островів - Великобританія, Гренландія, Мадагаскар, Нова Гвінея;
• западини - Маріанська (11022 м).
Завдання 2. Зазначте на контурній карті України (с. 15) назви:
• Чорне море;
• Азовське море;
• Керченська протока;
• Кримський півострів.
Завдання 3. Підпишіть на контурній карті світу назви:
• річок - Дніпро, Дунай, Волга, Янцзи, Ніл, Амазонка, Міссісіпі;
• озер - Каспійське, Байкал, Вікторія, Великі озера;
• водоспаду - Ніагарський.
Завдання 4. Зазначте на контурній карті України (с. 15) назви вод суходолу:
• річок - Дніпро, Дунай, Дністер,
• озеро Світязьке.
Завдання5. Висновок.
Домашнє завдання:
1. Уважно ознайомтеся з матеріалом п. 40 та моєю для вас підбіркою.
2. Виконайте дослідження 6.
Немає коментарів:
Дописати коментар