неділя, 18 лютого 2024 р.

Добрий день.

Сьогодні 19 лютого 2024 року.

Запрошую на урок ЗБД та географії учнів 6 класу. 

ЗБД 6 клас

Тема: Стосунки  і здоров’я  .

Пропоную переглянути:



Сьогодні ми розглянемо поняття «спілкування», познайомимося із засобами та каналами комунікації; навичками комунікації; проаналізуємо значення вмінь комунікації в житті людини.
 Спілкування – це форма зв'язку між людьми, взаємодія, дія, яка здійснюється разом, спільно. 

Усім людям потрібне спілкування, так розпорядилася природа. Недаремно, караючи людину, його ізолюють від інших. І далеко не всі людські цінності можуть порівнятися з такою цінністю як можливість спілкуватися з розумними, близькими тобі по духу і поглядам людьми.

Вірно говорять, що найбільша розкіш, існуюча в людському суспільстві, - це розкіш спілкування.

Види спілкування:

- з реальною людиною;

- з уявним партнером;

- з речами; (наприклад, «Казка про сплячу царівну і сім богатирів»)

- з тваринами; (наприклад, «Альоша Попович і Тугарин змій»)

- з природою; (наприклад, «Казка про сплячу царівну і сім багатирів»)

- культурне спілкування – «обмін культур».

 Спілкування може бути:

- ділове (учитель - учень; начальник - підлеглий і т. д.);

- особистісне (родичі, друзі, вороги, знайомі, приятелі).

  Головним засобом спілкування в людському суспільстві є наша мова. 

Засоби комунікації

- Мережа Інтернет – це захоплюючий світ віртуального спілкування, де люди можуть спілкуватися, знаходячись на різних континентах.

Засоби комунікації: 

1. електронна пошта;

2. всілякі форуми, чати, блоги, месенджери;

3. Інтернет-журнали і газети тощо

Економія коштів і часу є важливою причиною того, що Інтернет тепер займає величезну частину в нашому житті. У мережевому співтоваристві, яке найактивніше використовує різноманітні варіанти спілкування, складаються особливі правила етикету, правила поведінка, які прийнято виконувати.

 Жодна людина не може обійтися без жестикуляції під час розмови. Учені вважають, що в процесі спілкування тільки 7 % інформації передається вербально, близько 38 % інформації ми отримуємо за допомогою інтонації, інші 55 % через вираз обличчя, пози, жести і погляди. 

Деяким людям буває просто мало слів, щоб виразити свої думки і особливо почуття, які їх переповнюють, тому вони використовують активну жестикуляцію. Найстриманіші в розмові це фіни (1 жест на годину), а найбільш імпульсивні - мексиканці і французи (180 і 120 жестів на годину відповідно). Італійці тільки на третьому місці (до 80 жестів на годину). 

Домашнє завдання:

1. Опрацюйте п.18 та мою для вас підбірку.

2. Випишіть та вивчіть терміни. 


Географія 6 клас

Тема: На що багатий Світовий океан та як людина використовує ці багацтва. 

Дослідження 6.

Пропоную переглянути: 


Дослідження 6.

Тема: Позначення на к.к. 

Завдання 1. 

• океанів - Тихий, Атлантичний, Індійський, Північний Льодовитий;
• морів - Чорне, Азовське, Середземне, Червоне, Балтійське; заток - Біскайська, Бенгальська, Мексиканська, Гвінейська;
• проток - Керченська, Гібралтарська, Магелланова, Берингова, Дрейка;
• півостровів - Кримський, Аравійський, Скандинавський, Індостан, Лабрадор, Сомалі;
• островів - Великобританія, Гренландія, Мадагаскар, Нова Гвінея;
• западини - Маріанська (11022 м).
Завдання 2. Зазначте на контурній карті України (с. 15) назви:
• Чорне море;
• Азовське море;
• Керченська протока;
• Кримський півострів.

Завдання 3. Підпишіть на контурній карті світу назви:

• річок - Дніпро, Дунай, Волга, Янцзи, Ніл, Амазонка, Міссісіпі;
• озер - Каспійське, Байкал, Вікторія, Великі озера;
• водоспаду - Ніагарський.
Завдання 4. Зазначте на контурній карті України (с. 15) назви вод суходолу:
• річок - Дніпро, Дунай, Дністер,
• озеро Світязьке.

Завдання5. Висновок.


Домашнє завдання:

1. Уважно ознайомтеся з матеріалом п. 40 та моєю для вас підбіркою.

2. Виконайте дослідження 6.












Немає коментарів:

Дописати коментар