середа, 9 листопада 2022 р.

 Добрий день.

Сьогодні 10 листопада 2022 року.

Запрошую на урок географії учнів 6, 8 та 9 класів та ОЗ 5 клас.

ОЗ 5 клас

Тема:Умови успішного навчання.

Перегляньте:


У Біблії переказано чимало притч Ісуса. Одна з них пояснює, як люди мають розпоряджатися тим, що вони отримали від Бога – своїми здібностями й обдаруваннями.

Вона розповідає про господаря, який, вирушаючи у воєнний похід, роздав срібні монети (таланти) своїм робітникам. Кожен от­римав різні суми: один – п'ять талантів, другий – два, а третій – один. Господар звелів кожному використати гроші для справи.

Повернувшись з походу, він покликав робітників до себе, щоб дізнатися, як вони розпорядилися грошима. Перший і другий ска­зали, що вигідно вклали їх і примножили його багатство удвічі. За це вони отримали винагороду. А третій робітник чи то побоявся ри­зикувати, чи то полінувався. Коли він отримав талант, то закопав його в землю, а відтак викопав і приніс, щоб повернути господарю.

Тоді чоловік сказав присутнім: «Заберіть у нього монету й віддайте тому, в кого їх десять».

«Пане, - зауважили йому. – Це несправедливо, він уже має десять монет».

- «А я кажу вам, що тому, хто має, буде додано ще. А від того, хто не має, забереться геть усе».

Ми мабуть, не раз помічали, що хтось має хист до математики, хтось із легкістю вивчає іноземні мови, а про когось кажуть, що він чи вона народилися з пензлем у руках, з лижами на ногах і подібне. Це чудово! Уявіть, що було б, якби всі люди мали здібності, напри­клад, лише до математики. Хто б тоді грав на скрипці, писав вірші, виховував дітей? Чи насолоджувалися б ми цікавими фільмами, чарівною музикою, живописом?

Від чого залежать здібності? Відомо, що ліва півкуля головного мозку відповідає за операції з літерами і числами, тобто за наше уміння читати, обчислювати і логічно мислити. її умовно можна на­звати мислителем. А права півкуля відповідальна за уяву, здатність орієнтуватися в просторі, розпізнавати складні об'єкти (в тому числі й людські обличчя). Її можна назвати митцем.

Як подружитися з предметом?

Не дивно, якщо ти добре навчаєшся з твого улюбленого предме­та. А як подружитися, наприклад, з математикою, коли ти найсправжнісінький митець і не маєш, на твою думку, здібностей до неї? Насправді все не так безнадійно. Адже шкільну програму роз­роблено не для геніїв. Для її засвоєння достатньо звичайних здібно­стей. І ти їх маєш, просто не здогадуєшся про це. Треба тільки по­старатися і прислухатися до такої поради: «Цікався предметом, до­ки він не зацікавить тебе».

Якщо чогось не зрозумів, звернися за додатковими поясненнями до вчителя, друга, батьків. Почитай дитячу енциклопедію з цього предмета. Зазвичай той самий матеріал там викладено дохідливіше, з багатьма ілюстраціями. Пошукай додаткову інформацію в інших книгах, Інтернеті.

«Для чого це мені? – спитає хтось. – Я хочу стати зіркою ес­тради. Математика мені не знадобиться».

Але це не так. Математика на рівні шкільної програми потрібна й співакові. Зваж також, що математика навчає не лише обчислю­вати, а й логічно мислити, наводити чіткі аргументи, пояснювати свою думку. Без таких умінь у житті не обійтися.

Наведений приклад свідчить про користь вивчення математики. Та в школі вивчають і багато інших дисциплін. Усі вони потрібні кожному, незалежно від його уподобань і майбутньої професії.

Домашнє завдання:

1.Опрацюйте п. 10 та мою підбірку для вас.

2. Аналіз малюнків 29 та 31.

Надсилати нічого не треба.

Географія 6 клас.

Тема: Географічні координати свого населеного пункту. Практична робота №2.

Завдання:

1. Що таке:

- паралелі;

- меридіани;

- географічна широта;

- географічна довгота?

2. Визначте за географічними координатами:

а) 36пд.ш. и 150сх.д.

б) 510 с.ш. и 310 сх.д.

в) 390 с.ш. и 770 з.д.

г)38 с.ш. и 123з.д.

д) 550 с.ш. и 370 сх.д.

е) 350 пд.ш. и 580 з.д. 

3. Визначте координати:

 Вулкан Камерун;

місто Сантьяго ;

 місто Берлін ;

 місто Пекін

Вулкан Везувій ;

місто Мехіко;

місто  Кейптаун

 місто Сідней .

4. Висновок.

Роботу на перевірку чекаю до наступного уроку.

Географія 8 клас.

Тема: Геологічна будова України.


Земля – древня планета. ЇЇ вік становить близько 4,6 млрд. років. Тривалість людського життя – це лише мить у земній історії. Чи завжди територія нашої держави мала такий вигляд? Де колись існували гори? Де було море? Яким був клімат наших земель? Відповісти на ці складні запитання ви зможете, вивчивши геологічну будову України.

Геологічна будова території України є результатом дії складних процесів, які тривали протягом багатьох геологічних ер та періодів — від архею до кайнозою. Різні умови формування обумовили особливості окремих частин території нашої країни, які відображаються на геологічних картах.

Практична робота №4.

Тема: 4 «Встановлення за картами

(тектонічною, геологічною, фізичною) зв’язків між тектонічними структурами, рельєфом, геологічною будовою та корисними

копалинами у межах України» .

Завдання:

1. Схематично зобразьте та підпишіть основні елементи гір.
2. Охарактеризуйте групи корисних копалин .
3. Нанесіть на к.к. основні форми рельєфу.
4. Висновок.



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1. Опрацюйте §16 підручника.
2. На контурній карті України, позначте індекси, що свідчать про час утворення гірських порід.
3.  Складіть коротке повідомлення по темі уроку.
4. Виконайте пр. роботу №4.

Роботу на перевірку чекаю до наступного уроку.

Географія 9 клас.

Тема: Тематична робота по темі "Світове господарство".

1.     Історично сформована система всіх видів господарської діяльности
А) Міжнародна економіка                  В) ТНК
Б) Національна економіка                  Г) Підприємство

2.     До зернових культур належить
А) Гречка                                                 В) Хміль
Б) Ячмінь                                                 Г) Кава

3.     Виберіть країни експортери пшениці
А) Росія                                                     В) Морокко
Б) Греція                                                   Г) Гондурас

4.     До олійних культур НЕ належать
А) Арахіс                                                  В) Томат
Б) Гірчиця                                               

5.     Самостійна господарська одиниця, що спеціалізується на вироблені певної продукції або послуг
А) Галузь господарства                       В) Господарський простір
Б) Підприємство

6.     Найбільше земельних угідь (га) відведено у
А) Китай                                                  В) Україна
Б) Канада                                                Г) Польща

1.        7. Компанія що володіє активами в декількох країнах
А) Міжнародна економіка                  В) ТНК
Б) Національна економіка                  Г) Підприємство

2.       8. До тонізуючих культур належить
А) Гречка                                                 В) Хміль
Б) Ячмінь                                                 Г) Кава

3.       9. Виберіть країни експортери рису
А) Росія                                                     В) Малі
Б) Греція                                                   Г) Китай

4.      10. До олійних культур НЕ належать
А) Арахіс                                                  В) Томат
Б) Гірчиця                                               

5.      11. Самостійна господарська одиниця, що спеціалізується на вироблені певної продукції або послуг
А) Галузь господарства                       В) Господарський простір
Б) Підприємство

6.       12. Найбільше земельних угідь (га) відведено у
А) Китай                                                  В) Україна
Б) Канада                                                Г) Польща

1313. Наведіть конкретний приклад впливу науково - технічного прогресу на сільське господарсто однієї з країн світу та України.

14.     Дайте визначення термінам:
Транснаціональна корпорація -
Вівчарство
Економічний розвиток
ВВП –

15.     Чому компанія Google має офіс в Києві та як це впливає на національну економіку України?

16.    Дайте визначення термінам:

Національна економіка -
Свинарство
ТНК-
ВВП .

17.   Чому компанія Google має офіс в Києві та як це впливає на національну економіку України?

Відповіді чекаю СЬОГОДНІ.

Немає коментарів:

Дописати коментар