Добрий день.
Сьогодні 12 грудня 2022 року.
Запрошую на урок географії учнів 6, 7, 8 та 11 класів.
Географія 6 клас
Тема: Основні форми рельєфу суходолу. Рівнини. Практична робота №3"б".
Пропоную переглянути:
Практична робота №3"б".
Тема: Позначення на к.к. рівнин суходолую.
Завдання:
1). На контурній карті зафарбувати відповідними кольорами найбільші
рівнини Землі: Амазонську низовину, Західносибірську і Східноєвропейську
рівнини. Бразильське та Середньосибірське плоскогір`я. Підписати їх на
контурній карті.
2). Користуючись шкалою висот карти півкуль, визначити абсолютну висоту
зазначених рівнин.
3) Висновок.
Роботу чекаю до наступного уроку географії.
Географія 7 клас
Тема: Сучасні географічні проблеми. Світова природна спадщина ЮНЕСКО.
Дослідження 3.
Пропоную переглянути:
Тема: Природні унікуми Південної Америки.
Завдання:
1.
Випишіть назви
унікальних природних об’єктів Південної Америки (скористайтеся матеріалом
підручника, іншими джерелами географічної інформації)
2.
З’ясуйте, у чому полягає
їхня унікальність.
3.
Виберіть кілька
природних об’єктів, які вас найбільше зацікавили
4.
Установіть їх
географічне положення, з’ясуйте у чому полягає їх унікальність і чим вона
пояснюється.
5.
Підготуйте інформацію
про обрані об’єкти , доберіть ілюстрацію та оформіть інформацію в друкованому
або електронному вигляді (презентації)
6.
Зробіть висновок.
Роботу чекаю до наступного уроку географії.
Географія 8 клас
Тема: Кліматичні показники. Практична робота №5.
Пропоную переглянути:
Тема: Визначення вологості повітря за даними показниками.
Завдання:
1. Укажіть чим відносна вологість відрізняється від абсолютної. Наведіть приклади.
2. Чи можна без спеціальних приладав визначити, чи достатнім є рівень відносної вологості у вашій иісцевості.
3. Які є прості , доступні кожному способи підвищення вологості.
4. Укажіть послідовність дій, необхідних для обчислення відносної вологості за наявності даних про абсолютну вологість за даної температури.
5. Висновок.
Роботу чекаю до наступного уроку географії.
Географія 11 клас
Тема: Ресурсний потенціал атмосфери. Дослідження 1-2.
Пропоную переглянути та пригадати:
1. За допомогою різноманітних джерел ГІС проаналізувати та визначити ресурсний потенціал атмосфери своєї місцевості та приклади його використання
2. Підготуйте міні - проєкт за опрацьованим матеріалом.
3.Висновок.
Роботу чекаю до наступного уроку географії.
Немає коментарів:
Дописати коментар