Добрий день.
Сьогодні 10 жовтня 2022 року.
Запрошую на урок географії учнів 6, 7, 8 та 11 класів.
Географія 6 клас.
Тема: Практична робота №1.
Тема: Розвязування задач з використанням різних видів масштабу.
Завдання:
1. https://naurok.com.ua/test/praktichna-robota-1-rozv-yazuvannya-zadach-z-vikoristannyam-riznih-vidiv-masshtabu-viznachennya-masshtabu-planu-1698985.html Виконайте .
2. В кінці теми "Масштаб" є розробка пр.р. №1.
Відповіді чекаю до наступного уроку.
Географія 7 клас.
Тема: Тематичне оцінювання з теми : «Вступ», «Форма і рухи Землі», «Материки та океани — великі природні комплекси географічної оболонки».
Запинання:
I рівень
1.1. Карта масштабу 1 : 10 000 000 є:
А Дрібномасштабною Б Середньомасштабною В Великомасштабною
Г
Топографічною
2. Хто висунув гіпотезу дрейфу
материків?
А Отто Шмідт Б Альфред Вегенер В Чарльз Дарвін Г Карл Лінней
3.
Як називається відносно стійка у тектонічному відношенні ділянка земної кори?
А Платформа Б Геосинкліналь В Складчастий пояс Г Літосферна плита
4.
Найдавніша ера в історії Землі :
А палеозойська Б протерозойська В архейська
5.
Укажіть назву перехідного кліматичного поясу.
А Екваторіальний Б Субекваторіальний В Тропічний Г Помірний
6.
Безліса
зона помірного поясу
А. Степ Б.
Пустеля В. Тайга Г.Тундра
II рівень
1. Дайте визначення Рельеф це……
2.геохронологічна таблиця відображає?
3.Порівняйте материкову і океанічну земну кору
4.
До
основних кліматотвірних чинників належать: …
IIІ рівень
1 .Складіть
правильну відповідність:
А. Пасати 1. вітри що влітку дмуть з океану на суходіл, а
взимку, навпаки,
Б. Мусони 2.замкнута область з високим тиском у центрі, з
рухом повітря по колу;
В. Бриз 3.постійні
вітри, що дмуть від тропічної зони В тиску до екваторіальної зони Н тиску;
Г. Циклон
4.замкнута
область з низьким тиском у центрі, де повітряні маси переміщуються по колу;
5.змінні вітри, що змінюють свій напрямок двічі на
добу , вдень і вночі.
2.Зробіть висновок про
взаємозв’язок між розміщенням тектонічних структур і формами рельєфу.
IV рівень Дайте розгорнуту відповідь на запитання.
Охарактеризуйте
наслідки обертання Землі навколо Сонця
Відповіді чекаю сьогодні.
Географія 8 клас.
Тема: Практична робота №2
Тема: «Позначення на контурній карті кордонів сусідніх держав,крайніх точок,географічних центрів України та Європи і зазначення їхніх назв;визначення координат точок, протяжність території України в градусах і кілометрах.»
Завдання1.Користуючись
картою визначте ,які країни межують
з Україною на сході,й північному сході, на півночі,на
північному заходи,на заходи, на південному
заході.
Завдання2.Визначте
з якою країною Україна має найдовший кордон.
Завдання 3.
Визначте з якою країною має Україна найкоротший кордон.
Завдання 4.Вивчіть сухопутну границю України,укажіть , через які природні бар’єри вона проходить ( гори, річки).
Завдання 5. Якими морями омивається Україна?
Завдання 6.Проведіть
на контурній картах « Україна на карті Європи», політико – адміністративної
лінію державного кордону країни. Завдання
2Позначте держави з якими межує
Україна.
Завдання 7.Користуючись фізичною картою ,визначте координати крайніх точок України.
Занесіть координати до таблиці.
Країні точки |
Географічна |
|
широта |
довгота |
|
Північна Гремяч |
|
|
Південна мис Сарич |
|
|
Східна Червона Зірка |
|
|
Західна м. Чоп( с . Ділове, Закарпатська область) |
|
|
Завдання 8.
Визначте протяжність території України у градусах і кілометрах із півночі на
південь, із сходу на захід.
Назви крайніх точок |
Відстань у
градусах |
Відстань у
кілометрах |
північна південна |
|
|
східна західна |
|
|
|
|
|
Довжину одного градуса меридіана і паралелей у кілометрах
знайдіть в атласі.
Завдання 9. На фізичної карті України позначте
географічні центри України та Європи.
Завдання 10. Висновок.
Географія 11 клас.
Тема:Дослідження 1 - 2.
Тема дослідження 1 " Прокладання оптимального маршруту руху між визаченими обєктами свого району за допомогою навігаційної карти своєї області".
Тема дослідження 2 " Сфери використання даних ДЗЗ( дистанційне зондування Землі).
Відповіді чекаю до наступного уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар