Всім привіт!
Ось і закінчується квітень - сьогодні 28 квітня 2020 року. Але дистанційне навчання ні.
Тож працюємо в звичайному режимі.
До співпраці запрошую 6 класи - географія
та 5 і 6 -А - основи здоров'я.
6 класи географія
Урок № 61
Тема: Особливості природних зон екваторіальних, тропічних,помірних та полярних широт.
Давайте згадаємо:
Ось і закінчується квітень - сьогодні 28 квітня 2020 року. Але дистанційне навчання ні.
Тож працюємо в звичайному режимі.
До співпраці запрошую 6 класи - географія
та 5 і 6 -А - основи здоров'я.
6 класи географія
Урок № 61
Тема: Особливості природних зон екваторіальних, тропічних,помірних та полярних широт.
Давайте згадаємо:
- Що таке клімат?
- Чому кут падіння сонячних променів є головним чинником формування клімату?
- Чому в горах із висотою температура знижується?
- Які теплові пояси ви знаєте?
- Який тепловий пояс одержує найбільшу кількість сонячного тепла і світла? Найменшу?
- Від чого залежить розподіл сонячного тепла і світла територією нашої планети?
- Що таке полярні кола?
Землю умовно поділили на величезні широтні смуги – кліматичні пояси, вздовж умовних ліній на карті. Виділяють сім основних кліматичних поясів, що відповідають територіям формування екваторіальних, тропічних, помірних, арктичних та антарктичних повітряних мас. Так само називаються й основні кліматичні пояси, кожному з яких відповідає певний тип клімату.
Екваторіальний кліматичний пояс: (ЕквКП – ЕквПМ)
Помірний кліматичний пояс: (ПКП – ППМ )– зміна за сезонами – опади за сезонами (обл.. – морська, помірно-континентальна, різкоконтинентальна, мусонна)
Арктичний( Антарктичний)кліматичний пояс: АрКП та АнтКП –АрПМ та АнтПМ --- дуже холодні --- опадів мало (обл.. – нема)
Крім основних, розділяють перехідні пояси,- СУБ... над якими не формуються постійні повітряні маси ( як у сезонах літо та зима – основні, осінь та весна – перехідні). Повітряні маси тимчасово «переходять» із сусідніх – основних поясів у зв’язку зі зміною кута падіння сонячних променів.
-+ 24*С – 1000-2000 мм ( клім. областей нема).
Тропічний кліматичний пояс:(ТрКП – ТрПМ) – завжди + темп. – опадів мало ( обл.. – континентальна та морська).Помірний кліматичний пояс: (ПКП – ППМ )– зміна за сезонами – опади за сезонами (обл.. – морська, помірно-континентальна, різкоконтинентальна, мусонна)
Арктичний( Антарктичний)кліматичний пояс: АрКП та АнтКП –АрПМ та АнтПМ --- дуже холодні --- опадів мало (обл.. – нема)
Крім основних, розділяють перехідні пояси,- СУБ... над якими не формуються постійні повітряні маси ( як у сезонах літо та зима – основні, осінь та весна – перехідні). Повітряні маси тимчасово «переходять» із сусідніх – основних поясів у зв’язку зі зміною кута падіння сонячних променів.
У субЕквКП почерзі господарюють Екв ПМ та ТрПМ, субТрКП – ТрПМ та ППМ, субАрКП та субАнтКП – ПППМ , АнтПМ та АрПМ самостійна робота з текстом підручника з конспектуванням.
Назва кліматичної області :
Морська-Помірно-континетальна
Різко континентальна-Мусонна
Пропоную пограти в гру «Вірю – не вірю»
- 1.Океан пом’якшує клімат.
- Поблизу океану формується помірно-континентальний тип клімату.
- 2.Амплітуда температур повітря морського типа клімату велика.
- Часто буває хмарна погода із зливами .
- 3.Теплі течії зігрівають повітря.
- Повітряні маси тому стають посушливими.
- 4.Континентальний клімат посушливий.
- Амплітуда температур невелика.
- 5.Навітряний схил хребта більш посушливий ніж підвітровий.
- Перевалив через хребет, повітряні маси стають вологими.
- 6.Мусонний тип клімату характеризується сезонними вітрами.
- Літо –сухе та теплі, зима – волога та холодна.
А відповіді прислати мені на електронну пошту.
Перегляньте презентацію та за нею зробіть міні-конспект:
Прослухайте легенду про вождя індіанського племені, який посилав юнаків на вершину Аконкагуа.
«Ідіть поки вистачить сил. Хто охляне, може повернутися додому, але хай кожен принесе мені гілочку з того місця, де він повернув з дороги», - говорив вождь.
Невдовзі перший повернувся і простягнув гілку кактуса. Вождь посміхнувся: «Ти не перетнув пустелю.. Ти навіть не дійшов до підніжжя гори». Другому, який приніс сріблясту гілку полину, вождь сказав: «Ти був у підніжжя, але навіть не спробував почати сходження».
Третій, з гілкою тополі, навіть заслужив похвалу: «Ти добрався до джерела». Подібну винагороду отримав і четвертий з гілкою крушини. П’ятому, що приніс гілку кедра , старий схвально кивнув: ти був на півдорозі до вершини». Останній юнак прийшов з пустими руками, але обличчя його випромінювало радість. Він пояснив, що був там де не ростуть дерева, але бачив блискуче море. Вождь не тільки повірив йому, але і віддав найбільшу данину шани: «Тобі не потрібна гілка-символ. Перемога світиться в твоїх очах, звучить в твоєму голосі. Це одна з вершин твого життя. Ти бачив гору в усій її величі».
Запитаня: в якій природній зоні проживав юнак?
А тепер - нанесіть на к.к. ті ПЗ, які ми сьогодні вивчили.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника.
2. Знайти " цікавинку" про одну з ПЗ.
3. Знати і вміти їх характеризувати.
УВАГА! Шановні шестикласники !
Кінець ІІ семестру не за горами, а я не бачу за роботою БАГАТЬОХ. ВЖЕ ПОРА ВИХОДИТИ З ГЛИБОКОГО ПІДПІЛЛЯ. ЧЕКАЮ.
5 клас основи здоров'я
Урок№ 31
Тема: Стихійні лиха.Правила поведінки під час сильного вітру,грози та в разі потрапляння в зону підтоплення. Підручні рятувальні засоби.
Пропоную пригадати, які природні процеси є на нашій планеті:
Серед них ми побачили - ті , що радують нас і ті , що несуть в собі небезпеку - СТИХІЙНІ ЛИХА.
Тож, що таке:
Що таке стихійні лиха?
Які види техногенних небезпек ви знаєте?
Як впливає на людину розвиток енергетики й транспорту?
Чому в сучасному світі додалося цілий ряд небезпек?
Як ми можемо про класифікувати основні небезпеки навколишнього середовища?
Які природні небезпеки вам відомі?
Які небезпеки навколишнього середовища характерні для вашого місця проживання?
Отже( записуємо в робочий зошит):
Стихійне лихо - явище природи, яке має надзвичайний характер і призводить до різкого порушення нормального способу життя великих груп людей, до пошкодження, а часом до знищення матеріальних цінностей.
Що ми називаємо стихійними лихами?
Як класифікуються стихійні лиха?
Які стихійні лиха пов’язані з водою?
Які ви знаєте стихійні лиха метеорологічного походження?
Які стихійні лиха можуть виникнути в нашій місцевості?
Подивіться мультик та скажіть, чи були в ньому стихійні лиха і чи вірно вели себе герої. Відповіді надішліть мені.
Домашнє завдання:
1. Опрацюйте матеріал підручника.
2. Випишіть головне.
3. Випишіть в словник термінів і понять терміни і вивчіть їх.
4. Відповіді на завдання чекаю за електронною адресою:
vetuschka1106@gmail.com
Не забувайте: немає робіт - немає оцінок.
Карантин - це не канікули.
Дистанційне навчання - не час для відпочинку, а цікава, не стандартна форма навчання.
Чекаю зворотній зв'язок.
6-A клас
Урок№31
Тема: Безпека руху велосипедиста.
Давайте разом поміркуємо:
Чи є велосипед транспортним засобом?
Як підібрати велосипед за розміром?
Де краще купувати велосипед?
Перегляньте мультик і дайте відповіді на запитання:
Запитання:
Назвати основні елементи конструкції велосипеду?
Який одяг найкраще підійде для велопрогулянки?
В якому віці дітям дозволено виїжджати на дорогу, де рухається транспорт?
Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.
Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.
Проблемне запитання:
Чи можуть велосипедисти спровокувати ДТП?
Сьогодні у світі випускається величезна кількість велосипедів для дорослих і дітей. Наявність такої великої кількості велосипедів на дорогах і вулицях міст набагато ускладнює рух механічних транспортних засобів, навіть при ідеальному виконанні велосипедистами правил дорожнього руху. Велосипед, як транспортний засіб, має свої особливості - він дуже маневрений і недостатньо стійкий, особливо при поворотах. До того ж, швидкість руху велосипедистів значно відрізняється від швидкості руху мотоциклів, автомобілів, тролейбусів, автобусів. Як не дивись, велосипед є транспортним засобом, а велосипедист – його водієм, тому йому необхідно знати правила дорожнього руху так само, як водію автомобіля або мотоцикла.
На жаль, не всі водії велосипедів знають і виконують правила дорожнього руху, а дехто вважає їх занадто суворими. Можна навести немало прикладів, коли неумілі дії велосипедистів приводили до ДТП з важкими наслідками. Наслідки можуть бути важкими і для самих велосипедистів:
Що на сьогоднішньому уроці було найцікавішим?
Відповідь обгрунтуйте.
Домашнє завдання.
- Опрацювати відповідний параграф підручника.
- Творче завдання – розробити рекламу для заохочення займатися велоспортом.
Продовжіть речення:
-Перевезення вантажу та пасажирів на велосипеді...
...виконання маневрів на велосипеді.
Безпечно об'їхати ........... перешкоду на велосипеді.
Відповіді на завдання чекаю за електронною адресою:
vetuschka1106@gmail.com
Не забувайте: немає робіт - немає оцінок.
Карантин - це не канікули.
Дистанційне навчання - не час для відпочинку, а цікава, не стандартна форма навчання.
Чекаю зворотній зв'язок.
До зустрічі.
Немає коментарів:
Дописати коментар