пʼятниця, 23 квітня 2021 р.

 Доброго ранку учасники дистанційного навчання.

Сьогодні 23 квітня 2021 року.

Запрошую до співпраці на урок географії 8 та 11 класи і на урок ОЗ 6 класи.

Географія 8 клас

Урок № 56

Тема: Націогальний склад населення України.

Нації вмирають не від інфаркту.

 Спочатку їм відбирає мову. 

Л. Костенко

Чим більше сама нація поважає 

свою мову у живому слові і письмі,

тим більше поваги і респекту здобуває

вона у других націй, сусідських 

держав і чужих.

К. Левицький


Етнічний склад населення має дуже велике значення в політичному та економічному житті країн та світу. Так, у деяких багатонаціональних країнах трапляються міжетнічні конфлікти.

Етнічний склад населення суттєво впливає і на господарське життя країн. Незважаючи на те, що народи, які проживають на території однієї держави, інтегровані в суспільне життя, вони, як правило, зберігають свої національні традиції в побуті, поводженні, харчуванні, роботі тощо. Ці особливості не можна не враховувати, оскільки вони важливі для ефективної роботи господарських об’єктів, раціонального використання трудових ресурсів.

Що розуміють під терміном  - Національний склад?

Національний склад — співвідношення кількості осіб різних національностей, які проживають на території країни.

Корінне населення і прийшле це класифікація для материків, для держав дотримуються іншого поділу

Титульний етнос

Корінні народи

Національні меншини:

Євреї  з 2,0% -1959 до 0,2% - 2001

Білоруси з 0,7-0,9%   до 0,6%

Кримські татари до 0,5%

Інші з 1,6%   до 2,4%.

Етнічні  групи  українців: гуцули, бойки, лемки, поліщуки, литвини, русини.

 Д/з Завершити роботу з опорним конспектом .

Позначити на карті райони проживання.

Проведіть  дослідження «Відомі українці та вихідці з України в інших країнах»


Сьогодні останній день карантину, тому до зустрічі на уроці!!!!


Географія 11 клас

Урок № 26

Тема: Виробництва фармацевтичної продукції та побутової хімії: чинники та особливості розташування підприємств. Особливості розвитку й просторової організації виробництва меблів, текстилю, одягу, взуття, продуктів харчування.

Пригадайте: 

Які вам відомі побутові товари? 

Які чинники зумовлюють розвиток різних хімічних виробництв? 

Які послідовні технологічні стадії виробництва тканин на текстильних комбінатах? 

Які вам відомі виробництва харчових продуктів та напоїв?

Чи можна уявити сучасне життя без побутових товарів?

Визначте, яка продукція хімічної промисловості є у вашій оселі? 

Прочитайте маркувальні дані на упаковці продуктів харчування. 

Які засоби, вироблені хімічною промисловістю, є у вашій ванній кімнаті? 

З яких тканин вироблений ваш одяг? Пластикові вікна? Меблі? 


Завдання . «Nota bene» 

Опрацюйте: https://pidruchnyk.com.ua/1240-geografiya-11-klas-kobernik.html, 

 Перегляньте відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=Mz_pD3xsFKo


Сьогодні останній день карантину, тому до зустрічі на уроці!!!!


ОЗ 6 клас

Урок : 29

Тема: Безпека руху велосипедиста.

Питання для обговорення:

Чи є велосипед транспортним засобом?

Як підібрати велосипед за розміром?

Де краще купувати велосипед?

Назвати основні елементи конструкції велосипеду?

Який одяг найкраще підійде для велопрогулянки?

В якому віці дітям дозволено виїжджати на дорогу, де рухається транспорт?

Сьогодні у світі випускається величезна кількість велосипедів для дорослих і дітей. Наявність такої великої кількості велосипедів на дорогах і вулицях міст набагато ускладнює рух механічних транспортних засобів, навіть при ідеальному виконанні велосипедистами правил дорожнього руху. Велосипед, як транспортний засіб, має свої особливості - він дуже маневрений і недостатньо стійкий, особливо при поворотах. До того ж, швидкість руху велосипедистів значно відрізняється від швидкості руху мотоциклів, автомобілів, тролейбусів, автобусів. Як не дивись, велосипед є транспортним засобом, а велосипедист – його водієм, тому йому необхідно знати правила дорожнього руху так само, як водію автомобіля або мотоцикла.

На жаль, не всі водії велосипедів знають і виконують правила дорожнього руху, а дехто вважає їх занадто суворими. Можна навести немало прикладів, коли неумілі дії велосипедистів приводили до ДТП з важкими наслідками. Наслідки можуть бути важкими і для самих велосипедистів.

Домашнє завдання.

Опрацювати відповідний параграф підручника.

Творче завдання – розробити рекламу для заохочення займатися велоспортом.


Сьогодні останній день карантину, тому до зустрічі на уроці!!!!






Немає коментарів:

Дописати коментар