Доброго дня.
Сьогодні 13 квітня 2022 року.
Запрошую на урок географії учнів 8 та 9 класів і на урок ОЗ учнів 7 класів.
Перед тим, як розпочати наш робочий день, хочу звернутися до тих учнів, які вирішили, що в цей тяжкий час для кожного з нас, для нашої Батьківщини - можна не навчатися. Ви хочете бути як ворожі орки - неосвідченими? В той час, як наша держава відстоює права бути вільною, незалежною, європейською державою, - вас влаштовує позиція неосвідченої людини - ваше право. Але не розраховуйте, що з географії та ОЗ ви отримаєте позитивні оцінки. Перед тим, як обурюватися, пропоную вам разом з батьками почитати критерії оцінювання з географії та ОЗ.
Я щиро вірю в те, що моє звернення зміне вашу позицію стосовно дистанційного навчання.
Географія 8 клас
Тема:Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення: природний рух, міграції.
Пропоную преглянути:
Сьогодні сьогодні я вам пропоную дуже цікаву тему, бо вона стосується кожного з нас. Населення… За цим простим, маловиразним словом криються долі багатьох мільйонів людей, що жили тисячі років тому, живуть зараз і будуть жити в майбутньому.
На планеті проживає майже 7.7 млрд осіб. Числа швидко змінюються. Сайт в режимі онлайн дає розгорнуту характеристику населенню світу і кожної країни окремо. Можна проводити аналогію і порівнювати показники і країни. Населення Землі в 5000 році до н.е. становило 5 млн. чоловік Люди жили мало, раніше народжували і раніше вмирали. А середня тривалість життя була 45-50 років. Середня тривалість життя сучасної людини становить 70-75 років. Щохвилини народжується близько 150 чоловік. Цікавим фактом є, приміром, і той момент, що перший свій мільярдний рубіж людство переступило в 1800 році. А за 127 років ця цифра була збільшена вдвічі.
Природній рух населення – зміна кількості населення внаслідок процесів народжуваності та смертності.
Природний приріст – різниця між показниками народжуваності і смертності.
Відтворення населення – безперервний, постійно повторюваний процес зміни поколінь через народження і смерть.
Механічний рух – переселення населення між територіями.
Демографічний вибух – різке збільшення кількості населення внаслідок стрибкоподібного зростання його природного приросту.
Старіння населення – зростання частки людей похилого віку у віковій структурі населення.
Депопуляція – зменшення кількості населення внаслідок від’ємного природного приросту.
Точну інформацію про кількість населення дозволяє нам отримати перепис населення. У 1874 році під керівництвом П. Чубинського було здійснено перший перепис населення у Києві. Останній Всеукраїнський перепис населення проведено в 2001 році. Його результати – 48 млн 923 тис. осіб. Але це застарілі дані. На 1 січня 2019 р. ця цифра становила 42 млн 153 тис. 656 осіб. Наступний перепис населення очікується у 2020 р. Але щороку здійснюється поточний облік населення, хоча у ньому не враховують багатьох показників. Ним займаються декілька організацій. Ось деякі з них.
Д.З.
1. Опрацюйте матеріал моєї підбірки та вашого підручника.
2. Нанесість на к.к. країни з максимальною кількістю населення.
3. Підготуйте повідомлення : " Населення Землі....".
До зустрічі.
Географія 9 клас
Тема:Узагальнення знань з розділу " Вторинний сектор економіки".
1. Визначте у якій державі на ГЕС виробляють найбільше частку електроенергії:
А. Норвегії. Б. Україні. В. Ісландії. Г. Франції.
2. Укажіть основну причину розташування в Запоріжжі титаномагнієвого комбінату:
А. Орієнтування на експорт продукції водним транспортом.
Б. Можливість кооперування з підприємствами Нікополя і Дніпра.
В. Близьке розташування потужних електростанцій.
Г. Розроблення місцевих родовищ руд кольорових металів.
3. Виробництво азотних добрив розташовують поблизу:
А. Металургійних підприємств. Б. Теплових електростанцій.
В. Концентрації висококваліфікованих трудових ресурсів. Г. Родовищ сировини.
4. Дайте визначення поняття «Альтернативна енергетика»
5. Доповніть речення: Промисловість органічного синтезу – це виробництво полімерів, ______
6. Які чинники визначають розміщення лісопильного та стругального виробництв:
А. Сировинний та транспортний. Б. Паливно-енергетичний та екологічний.
В. Працемісткий та сировинний . Г. Водний та військово-стратегічний.
7. Накресліть схему металургійного комбінату повного циклу
8. Визначте головну проблему для кожного типу підприємств в Україні спричинено виробничим процесом на цьому підприємстві (встановіть відповідність):
1. ТЕС. А. Забруднення повітря парниковими газами.
2. Гірничо-збагачувальна фабрика. Б. Забруднення поверхневих і ґрунтових вод.
3. Цегельний завод з глиняним кар’єром. В. Накопичення відвалів гірських порід.
4. Паперово-картонний комбінат. Г. Зниження рівня ґрунтових вод.
Д. Радіоактивне забруднення ґрунтів.
9. Прикладом якої форми суспільної організації виробництва є поєднання на одному підприємстві в Запоріжжі виробництва титану, соляної кислоти, титанових білил?
А. Спеціалізація. Б. Агломерування. В. Кооперування. Г. Комбінування.
10. Визначте правильне сполучання країн та основного виду електростанцій у ній
А. Україна – гідроелектростанції.
Б. Польща – геотермальні електростанції.
В. Франція – атомні електростанції.
Г. Канада – теплові електростанції.
11. Накресліть схему «Структура лісової і деревообробної промисловості».
12. Запропонуйте оптимальні шляхи вирішення проблем в енергетиці України пов’язаних з дефіцитом енергетичного вугілля зі сходу країни. Сформулюйте узагальнюючий висновок.
УВАГА!!!!!!
Відповіді чекаю ЛИШЕ сьогодні до 21:00.
Завтра, післязавтра - пізно.
Не працює Інтернет - звонете мені , і здаєте усно в телефонному режимі, але ТІЛЬКИ СЬОГОДНІ.
Чекаю.
ОЗ 7клас
Тема:Вплив найближчого оточення.
Пропоную переглянути:
Д.З.
1. Перегляньте матеріали моєї підбірки, вашого підручника та зошита з друкованою основою.
2. Дайте відповіді на наступні запитання:
- яке місце родини в моєиу житті?
- чому говорять, що вміння спілкуватися в родині - це ціла наука?
- я додала до сьогоднішньої теми мультик.Чому? Відповідь обгрунтуйте.
3.Ми знаємо, що є автодрожні знаки, знаки попереджувального характеру. Пропоную намалювати знак по темі сьогоднішнього уроку.
Відповіді чекаю до наступного уроку.
До зустрічі.
Немає коментарів:
Дописати коментар